برگزاری برنامه تبلیغ بین‌المللی برای استعدادهای قرآنی
کد خبر: 4024656
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
به همت آستان قدس حسینی صورت گرفت؛

برگزاری برنامه تبلیغ بین‌المللی برای استعدادهای قرآنی

مدیر مؤسسه آیات برای پرورش استعدادهای قرآنی وابسته به مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآنی در آستان مقدس حسینی، از برگزاری برنامه بین‌المللی برای پرورش استعدادهای قرآنی در زمینه حفظ و تلاوت قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، منتظر المنصوری، مسئول مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآن در آستان حسینی تصریح کرد: در ادامه توجه خاص این مرکز به استعدادهای مرتبط با حفظ و قرائت قرآن کریم، به منظور تحقق مشارکت بین‌المللی در این زمینه، اقدام به سازمان‌دهی مراکز جذب استعدادها و برنامه‌های تبلیغی در خارج از عراق کرده که نخستین سفر این مرکز به این منظور به ایران انجام شده است.

وی افزود: این برنامه شامل فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، توسعه‌ ارتباطات و بازدید از مراکز و مؤسسات قرآنی و همچنین شخصیت‌های قرآنی و افتخار زیارت عتبات عالیات در ایران بوده است.

المنصوری بیان کرد: این هیئت با استقبال مدیریت شعبه دارالقرآن بین‌المللی قم وارد این شهر شده و طی حضور خود با استاد مصطفی طائی و همچنین سید مهدی حسینی، از حافظان قرآن دیدار کرد. این دیدار با زیارت حرم حضرت معصومه (س) به پایان رسید.

شایان ذکر است که مرکز بین‌المللی آموزش‌های قرآنی ماه گذشته برنامه‌ای را در شهر مقدس کربلا اجرا کرد که طی آن میزبان ده‌ها حافظ و قاری مستعد قرآن به همراه استادانی از داخل و خارج عراق بود.

انتهای پیام
captcha