آزمون مجازی ۲۲ حافظ قزوینی در «ترنم وحی»
کد خبر: 4019557
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰
همزمان با دیگر شعب مؤسسه مهد قرآن

آزمون مجازی ۲۲ حافظ قزوینی در «ترنم وحی»

عضو شورای آموزش مهد قرآن کریم بیان کرد: سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» پنجشنبه ۱۸ آذر در قزوین برگزار می‌شود و ۲۲ قزوینی در مرحله کشوری این دوره حضور خواهند داشت.

مسابقات قرآن

فاطمه افشار ایرانی، عضو شورای آموزش مهد قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر با عنوان «ترنم وحی» پنجشنبه ۱۸ آذر در قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون استانی مسابقات «ترنم وحی» در مرداد برگزار شده بود و افرادی که حدنصاب لازم برای مرحله کشوری را کسب کرده بودند به این مرحله راه پیدا کردند که مرحله کشوری این دوره از مسابقات در ۱۱ استان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عضو شورای آموزش مهد قرآن کریم خاطرنشان کرد: ۲۲ نفر پنجشنبه ۱۸ آذر در مرحله کشوری این آزمون شرکت خواهند کرد؛ در این آزمون ۱۶ نفر از بانوان ساعت ۸:۳۰ و شش نفر از آقایان از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در کانون بقیةالله(عج) حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: آزمون به صورت مجازی برگزار خواهد شد و داوران به صورت صوتی و تصویری سوالات را از شرکت‌کنندگان می‌پرسند که در آزمون شفاهی شرکت‌کنندگان باید به شش سوال داوران پاسخ دهند.

افشار ایرانی بیان کرد: علاوه بر آزمون شفاهی، ساعت ۱۶ تا ۱۷ نیز شرکت‌کنندگان باید در آزمون کتبی شامل ترجمه، تدبر و تفسیر حضور یابند برای همین منظور باید وارد سایت مهد قرآن کریم شده و به سوالات تستی و تشریحی پاسخ دهند. پذیرفته‌شدگان در این آزمون با کسب نمره ۱۵۰ از ۲۰۰ می‌توانند مدرک دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha