مراکز واکسیناسیون سیستان و بلوچستان میزبان افراد بالای ۴۰ سال
کد خبر: 4019960
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

مراکز واکسیناسیون سیستان و بلوچستان میزبان افراد بالای ۴۰ سال

مراکز واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان، هم‌اکنون میزبان افراد بالای ۴۰ سال هستند تا نوبت سوم واکسن را دریافت کنند.

مراکز واکسیناسیون سیستان و بلوچستان به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، با شیوع سویه جدید کرونا، خطر بیشتر حس می‌شود و مسئولان بهداشتی از مردم خواسته‌اند برای واکسیناسیون، مشارکت جدی داشته باشند.

واکسیناسیون فرصتی طلایی برای بالا بردن ایمنی در مقابل بیماری کرونا و مهمتر از آن، سپری برای جلوگیری از مرگ و میر‌های کرونایی است موضوعی که با مشارکت فرد فردمان در دریافت واکسن کرونا، ایجاد خواهد شد. عادی‌انگاری‌های کرونایی در استان باعث شده که هنوز شمار مبتلایان روزانه در استان دو رقمی باشد. همچنان در مراکز پر رفت و آمد ماسک بزنید و از حضور در شلوغی‌ها بدور باشید.

به گفته رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، فرا رسیدن فصل سرما، حضور در اجتماعات و بازگشایی مدارس، اگر کارشناسی نشده باشد می‌تواند باعث افزایش موارد بیماری در کشور شود و ما را به سمت موج ششم بیماری ببرد. شوربختانه هنوز سطح رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کشور، راضی‌کننده نیست و کمتر از ۴۵ درصد است.

وی افزود: طرح واکسیناسیون کرونا بصورت خانه به خانه و مدرسه به مدرسه در شهرستان سراوان انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت سراوان گفت: درصد مشارکت عمومی برای وکسیناسیون در این شهرستان پایین است و به همین علت این پویش در سراوان راه اندازی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha