امضای قرارداد فروش آثار هنرمندان ایران و مالزی
کد خبر: 4020479
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

امضای قرارداد فروش آثار هنرمندان ایران و مالزی

قرارداد همکاری میان شرکت «بیناپاوو» مالزی و «مارت اکسپو گلوب» ایران در راستای تبادلات فرهنگی ـ هنری ایران و مالزی و توسعه اقتصاد هنر و فروش آثار هنرمندان، در کوالالامپور مالزی منعقد شد.

به گزارش ایکنا از مالزی، براساس این قرارداد که در روز جمعه ۱۱ دسامبر در محل دفتر بیناپاوو در کوالالامپور مالزی منعقد شد دو شرکت بیناپاوو (BinaPavo) و مارت اکسپو گلوب (Mart Expo Globe) توافق کردند که نسبت به تبادل آثار هنری هنرمندان و فروش اثار آنان همکاری مشترک داشته باشند.

شرکت بیناپاوو یک شرکت مشاوره تجاری با سابقه درخشان در کارآفرینی و مشاوره به منظور سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان در مالزی و مارت اکسپو گلوب با مدیریت «محسن گلشیری» نیز مرکز عرضه آثار هنری ایرانیان داخل و خارج از ایران در این کشور است.

براساس این قرارداد بینا پاوو، درخواست کننده آثار هنری با هدف معرفی به سرمایه گذاران از جمله آنها که در مسیر ساخت و ساز و یا کسب و کار ساختمانی و دکوراسیون داخلی هستند، و مارت اکسپو گلوب نیز تأمین کننده آثار هنری خواهند بود.

محسن گلشیری که مارت اگسپو گلوب را برای معرفی و عرضه آثار هنری ایرانیان داخل و خارج از ایران در سال ۲۰۱۴ در مالزی راه‌اندازی کرد، معتقد است که این قرارداد راه جدیدی در معرفی آثار هنرمندان ایرانی و رونق اقتصادی بازار هنر به ویژه آثار هنرمندان جوان است.

گلشیری طی سال‌های گذشته با جمع‌آوری آثار صدها هنرمند ایرانی داخل و خارج از ایران و برگزاری نمایشگا‌ه‌های مختلف به بانک اطلاعاتی بزرگی از آثار سبک‌های مختلف هنری از هنرمندان ایران دست یافته و تأمین‌کننده خوبی برای سرمایه‌گذاران در جهت دکوراسیون داخلی به‌شمار می‌رود.

امضای قرارداد فروش آثار هنرمندان ایران و مالزی

با توجه به شرایط شیوع کووید-۱۹ در جهان طی دو سال گذشته و ضربات اقتصادی در بازار هنر ایران به ویژه تعطیل شدن گالری‌ها که محل معرفی آثار هنرمندان نوظهور است، بازار اولیه هنر ایران به مدت طولانی با رکود زیادی روبرو شد. اما گسترش اینترنت در جهان و خرید و فروش آنلاین آثار هنری همچنین ارتباط قوی میان بازار املاک و مستغلات با بازار هنر، می‌تواند مسیر عرضه این آثار در دوران جدید را هموار تر کند.

همچنین تبادلات فرهنگی و هنری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای همکاری می‌تواند پل ارتباطی مناسبی برای شناخت اشتراکات فرهنگی میان شرق و غرب آسیا باشد.

با توجه به انعقاد این قرارداد و این زمینه‌های ارائه اثار هنری در بازارهای منطقه، همه هنرمندانی که علاقه‌مند به فروش و ارائه اثار خود هستند، می‌توانند تصویر آثار خود را برای ارزیابی به همراه نام اثر، ابعاد، سال خلق، تکنیک و قیمت به ایمیل مارت اکسپو martexpoglobe@gmail.com ارسال کنند.

راه‌های ارتباطی:

اینستاگرام: https://www.instagram.com/martexpoglobe/

فیسبوک : https://www.facebook.com/martexpoglobe/

تلگرام : https://t.me/MartExpoGlobe

https://t.me/MartExpo

انتهای پیام
captcha