جهاد اسلامی سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات را محکوم کرد
کد خبر: 4020481
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

جهاد اسلامی سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات را محکوم کرد

  جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال مقامات اماراتی از نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.  

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیروز یکشنبه، 21 آذر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات و استقبال حاکمان این کشور از وی، تأکید کرد که عادی‌سازی روابط و هم‌پیمانی با دشمن صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین است.
 
این جنبش تصریح کرد: استقبال از بنت در امارات، موجب تحکیم امنیت این رژیم جنایتکار و تلاش برای مشروعیت بخشیدن به وجود دروغین این رژیم و پاک کردن دست‌های آغشته به خون کودکان و ملت بی‌گناه فلسطین و تلاش برای تبرئه این قاتلان و تروریست‌های صهیونیست از جنایاتشان علیه کل امت است.
 
 نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دیروز یکشنبه در دیداری رسمی به دعوت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولی‌عهد امارات، وارد این کشور شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
 
این سفر، نخستین سفر علنی و رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به امارات از زمان امضای «توافقنامه ابراهیم» محسوب می‌شود.
 
در ماه ژوئن گذشته، «یائیر لاپید» وزیر خارجه اسرائیل برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی به امارات سفر کرد که اولین سفر یک مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی از زمان امضای این توافقنامه بود.
 
از زمان امضای توافق سازش میان امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی چندین یادداشت تفاهم و سند همکاری میان دو طرف امضا شده است.
انتهای پیام
captcha