دستگیری 4 عضو شورای شهر و شهرداری مهاباد
کد خبر: 4020857
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
در راستای فسادستیزی انجام شد؛

دستگیری 4 عضو شورای شهر و شهرداری مهاباد

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری و بازداشت دو عضو شورای شهر مهاباد و دو نفر از کارمندان شهرداری این شهرستان خبر داد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری‌کل استان، ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری استان اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورای شهر مهاباد به صورت باندی و سازمان‌یافته با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری این شهر اقدام به سندسازی برای تملک اراضی ملی و دولتی می‌کردند که با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و قضایی با هماهنگی اداره اطلاعات و دادستانی مهاباد شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این رابطه دو عضو شورای شهر و دو کارمند شهرداری با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شدند، براین اساس تحقیقات در خصوص موضوع و دیگر افراد دخیل همچنان ادامه دارد.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی با هشدار جدی به غارتگران حقوق عامه و بیت‌المال ادامه داد: پرچم فسادستیزی در دستگاه قضایی این استان برافراشته و اجازه کوچکترین دست‌درازی و تجاوز به حقوق بیت‌المال و مردم را به این سوداگران نخواهیم داد و بدانند که عقوبت سختی در انتظار برهم‌زنندگان نظم جامعه و چپاولگران حقوق مردم است.

 

انتهای پیام
captcha