آغاز دومین جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب هرمزگان
کد خبر: 4022867
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

آغاز دومین جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان از آغاز دومین جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب مدارس علمیه استان در 2 بخش رشته‌های قرآنی و ورزشی خبر داد.

دومین جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب هرمزگان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه‌های علمیه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: دومین جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب مدارس علمیه استان در 2 بخش رشته‌های قرآنی و ورزشی، امروز، اول دی، آغاز شده و تا روز جمعه، 3 دی‌ماه، به مدت 3 روز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در 2 منطقه شرق و غرب به صورت متمرکز در حال برگزاری است، افزود: در شرق استان حدود 150 نفر از طالب مدارس علمیه بشاگرد، جاسک، رودان، سندرک، میناب و النبی بندرعباس در شهرستان جاسک در حال رقابت با یکدیگر هستند. در غرب هرمزگان نیز حدود 120 نفر از طلاب مدارس علمیه ولی‌عصر(عج)، حضرت ابوالفضل(ع) و مالک اشتر بندرعباس، پارسیان و قشم در شهرستان بندرلنگه در حال رقابت با یکدیگر هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان هرمزگان تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های قرائت ترتیل، اذان، تواشیح، صوت و لحن در بخش رشته‌های قرآنی و همچنین رشته‌های فوتبال، دارت، تنیس روی میز، دو و میدانی و تیراندازی در بخش رشته‌های ورزشی در حال برگزاری است.

حقیقی در پایان یادآور شد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب مدارس علمیه هرمزگان روز جمعه، 3 دی‌ماه با حضور طلاب، مدیران مدارس و مسئولین استانی در مرکز هرمزگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha