مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4023874
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو» در اردبیل برگزار می‌شود

مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو»، هفتم دی‌ماه، در مهدیه اردبیل برپا می‌شود که از همه آحاد مختلف مردم به ویژه اهالی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی حضور پرشور داشته باشند.

شهید حسن ایرلوبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم یادبود سردار شهید حاج «حسن ایرلو»، هفتم دی‌ماه، از ساعت 10 صبح در مهدیه اردبیل برپا می‌شود که از همه آحاد مختلف مردم به ویژه اهالی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز دعوت می‌شود تا در این مراسم معنوی حضور پرشور داشته باشند.

با توجه به تشییع پیکر ایشان در تهران و تدفین آن، مراسم بزرگداشت در استان اردبیل با حضور آحاد مختلف مردم اردبیل برگزار خواهد شد.

شهید حاج «حسن ایرلو» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، برادر 2 شهید و سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن فرزند برومند و خلف استان اردبیل بود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا و کوتاهی دولت های استکباری برای انتقال ایشان به کشور جان خود را از دست داد.

این سردار نقش پر رنگی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به ویژه در یمن داشته و این مراسم برای تکریم از فداکاری‌های آن شهید سفر کرده برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha