هیئت دختران نوجوان در زنجان راه‌اندازی شود
کد خبر: 4023946
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

هیئت دختران نوجوان در زنجان راه‌اندازی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت دختران نوجوان در زنجان راه‌اندازی شود تا نوجوانان درگیر مسئولیت‌های اجتماعی شوند.

سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، 6 دی‌ماه در نشست با بانوان مبلغ منتخب حوزه علمیه خواهران استان اظهار کرد: در حال حاضر حدود 600 طلبه فارغ‌التحصیل در سطح دو و سه حوزه علمیه خواهران داریم که باید از این ظرفیت بالقوه در امور فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد و فعالیت آن‌ها در راستای سیاست‌های کلی باشد.

وی ابراز کرد: در حال حاضر 11 پایگاه اجتماعی در سطح استان داریم که در این پایگاه‌ها تبیین احکام، تفسیر و معارف قرآن، مهارت‌های زندگی و مبحث مشاوره محور فعالیت‌ها قرار گرفته و لازم است که بانوان طلبه در این پایگاه‌ها حضور بیشتری داشته باشند.

این مسئول به راه‌اندازی هیئت دختران نوجوان در هر پایگاه اجتماعی تأکید کرد و گفت: با راه‌اندازی این هیئت، مدیریت و برگزاری مراسم بر عهده خود این دختران نوجوان قرار می‌گیرد با این کار نوجوانان در مسئولیت‌های اجتماعی درگیر کنیم تا بتوانیم تربیت‌کننده نسل بعدی باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: باید از سه مولفه در بحث‌های تبلغیی مورد توجه قرار گیرد که شامل رصد تبلیغ، جهت‌دهی تبلیغ و ارزیابی تبلیغ می‌شود و باید ظرفیت بانوان در عرصه بیش از پیش به‌کارگیری شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه جمعیت و بانوان انجام می‌شود که این فعالیت‌ها منسجم نیستند، بیان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه خانواده و جمعیت، باید با یک هم‌افزایی و انسجام در کارها بین فعالان این حوزه به نتایج مثبتی برسیم.

احمدی ادامه داد: متاسفانه همه در بحث فعالیت‌های اجتماعی منتظر بودجه دولتی هستند و اگر ما منتظر بودجه باشیم تا کاری را انجام دهیم به جایی نمی‌رسیم باید جهادی وارد میدان کار شویم.

انتهای پیام
captcha