اعلام فراخوان طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن در خوزستان
کد خبر: 4024125
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

اعلام فراخوان طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن در خوزستان

فراخوان شناسایی مربیان و معلمان حفظ قرآن فعال در راستای طرح تجلیل از 114 مربی فعال حفظ قرآن با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی خوزستان در این استان اعلام شد.

طرح ملی تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآنبه گزارش ایکنا، طرح شناسایی و تجلیل از 114 مربی فعال حفظ قرآن کریم در سراسر کشور به منظور شناسایی و تجلیل از فعالیت مربیان فعال در عرصه حفظ قرآن کریم، با مصوبه بیست و ششمین جلسه ستاد راهبری حفظ قرآن که متشکل از چند دستگاه فعال در حوزه قرآنی کشور است، تهیه شده است.

در همین رابطه فراخوان شناسایی مربیان و معلمان حفظ قرآن فعال با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان در این استان اعلام شد.

داشتن ویژگی‌هایی خاصی نظیر سابقه تدریس بیشتر از 20 سال مستمر، تولید محتوای آموزشی در زمینه حفظ قرآن کریم، فعالیت‌های فاخر در حوزه رسانه، دارا بودن رتبه‌های برتر در مسابقات قرآن کریم و کسب افتخارات در سایر عرصه‌های ملی و بین‌المللی، خیر و واقف قرآنی بودن و ... در این انتخاب مؤثر خواهد بود.

مربیان و معلمان شهرستان‌های استان خوزستان می‌‌توانند با شماره 06132260405 تماس گرفته یا به ادارات اوقاف شهرستان مراجعه کرده تا پس از جمع‌آوری مدارک، بررسی‌ها در اداره‌کل اوقاف خوزستان انجام و سوابق به سازمان اوقاف در تهران ارسال شود.

انتهای پیام
captcha