اعلام فراخوان «تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش» در البرز
کد خبر: 4024159
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

اعلام فراخوان «تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش» در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از اعلام فراخوان تولید محتوای مکتوب «تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش» در استان خبر داد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همه اقشار جامعه تلاش می‌کنند نقشی را در احیای مکتب حاج قاسم و معرفی سیره حاج قاسم و... داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تبلیغات اسلامی نیز برنامه‌های مختلفی در این حیطه انجام خواهد شد، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در مجموعه تبلیغ نوین فراخوان آثار مردمی در حوزه مکتب حاج قاسم است که فراخوان در دو بخش بزرگسالان و بخش کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول بیان کرد: در واقع هدف از این طرح مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و نیز ثبت احساسات و اندیشه مردم نسبت به شخصیت ویژه حاج قاسم و ابعاد زندگی ایشان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: در بخش بزرگسالان، علاقه‌مندان باید با مراجعه به لینک https://formaloo.com/tabligh_novin و یا ناظر بر تبیین، فهم و تفسیر خود از بخشی از وصیت‌نامه حاج قاسم مطالب خود را ارائه دهند و یا ناظر بر ابعاد مکتب حاج قاسم محورها و آثار خود را ارائه خواهند داد.

ولائی‌برحق گفت: در بخش کودکان نیز کودکان می‌توانند با ارائه آثار خود با بیان کودکانه و مراجعه به لینک https://formaloo.com/tabligh_novin۲ منش و سیره را از سردار دل‌ها حکایت و روایت کنند. در بخش کودکان با ورود به لینک موردنظر می‌توانند نقاشی، عکس، ویدئو و دلنوشته‌های خود را با عنوان «خوبی‌های حاج قاسم» ارسال کنند.

وی با بیان اینکه همه اقشار می‌توانند در دو بخش بزرگسالان و کودکان که برای هر بخش طراحی خاصی انجام شده است شرکت کنند، تصریح کرد: بزرگسالان می‌توانند در سه بخش بازخوانی وصیت‌نامه حاج قاسم، ثبت دلنوشته و اندیشه‌ها و فایل چندرسانه‌ای که بتواند گویای مکتب حاج قاسم و الگوبرداری از شخصیت این شهید باشد را در قالب عکس، ویدیو، پوستر و... بارگذاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه برای ماندگاری و ثبت این احساسات و اندیشه‌های پاک مردمی از مجموعه‌ داده‌های ثبت شده بعد از جمع‌آوری و ارزیابی و داوری آثار منتخب در قالب یک کتاب با عنوان «تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش» چاپ می‌شود، گفت: در واقع آثار مردمی در کنار هم کتاب حاج قاسم را تدوین خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: این کتاب در باغ موزه دفاع مقدس به‌عنوان یک اثر جمعی رونمایی و نگهداری خواهد شد و در آینده هم در بسترهای نمایشگاهی و فضاهای مختلف جامعه عرضه می‌شود تا فضای جامعه هر چه بهتر به نور مکتب حاج قاسم معطر شود، در پایان نیز به برگزیدگان هدایایی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha