بصیرت مردم مهمترین عامل حفظ انقلاب است
کد خبر: 4024705
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج:

بصیرت مردم مهمترین عامل حفظ انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: 9 دی اوج برنامه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که با بصیرت مردم خنثی شد و مقام معظم رهبری تنها کسی بود که توانستد در برابر فتنه‌گران بایستند و از کیان رأی مردم دفاع کنند.

بصیرت مردم  مهمترین عامل حفظ انقلاب است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، شب گذشته، هشتم دی‌ماه در برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی در حسينيه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با اشاره به آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال احیای ارزش‌های الهی با هدف به کمال رساندن انسان در عرصه مادی و معنوی است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب عرصه مهم، علم و دانش است و پرچم‌دار این عرصه مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: امروز ما جزو کشورهای برتر در حوزه علم و تکنولوژی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: جوانان بسيجی و انقلابی با تکنولوژی بومی توانسته‌اند تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند.

تویسرکانی با اشاره به اینکه ما باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را بشناسیم، متذکر شد: تا دنیای مردم آباد نشود آخرتشان آباد نخواهد شد و این آرمان انقلاب است‌ که در این راستا در سایه تحقق این عرصه موفق خواهیم شد تا خوب زندگی کنیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، گفت: چرایی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی باید مورد بررسی قرار گیرد تا با آرمان‌های ارزشمند انقلاب بیشتر آشنا شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج با اشاره به حوادث سال ۸۸ و فتنه دشمنان، گفت: ۹دی اوج برنامه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی بود که با بصیرت مردم خنثی شد و مقام معظم رهبری تنها کسی بود که توانستد در برابر فتنه‌گران بایستند و از کیان رأی مردم دفاع کنند. جریان فتنه بزرگترین خیانت را به مردم و انقلاب داشته است.

انتهای پیام
captcha