اقتدار کشور در مذاکرات حفظ شود
کد خبر: 4026935
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

اقتدار کشور در مذاکرات حفظ شود

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه حفظ اقتدار کشور مهم‌ترین موضوع در مذاکرات است، گفت: انتظار می‌رود مذاکره‌کنندگان ارشد از یادداشت‌ها و روند موجود مطلع و نباید همه‌چیز محرمانه باشد.

اقتدار کشور در مذاکرات حفظ شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور، امام جمعه موقت سمنان امروز 17 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه تیم ایران با تسلط بر زبان مذاکره تا به اینجای کار خوب وارد صحنه شده است، گفت: علیرغم درخشش مسئولان مذاکره‌کننده اما باید محتویات و جزئیات آن نیز برای عموم مردم جامعه بازگو شود.

وی با بین اینکه محرم‌تر از مردم کسی نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی موارد امنیتی باید رعایت شود اما انتظار می‌رود مذاکره‌کنندگان ارشد از یادداشت‌ها و روند موجود مطلع باشند و نباید همه‌چیز محرمانه صورت گیرد.

امام‌جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه اکنون دشمن تحت‌فشار ایران قرارگرفته است، متذکر شد: اقتدار کشور مهم‌ترین موضوعی که در این مذاکرات باید حفظ شود.

قدس‌پور بابیان اینکه ولنگاری فضای مجازی باید رفع و کنترل بر این فضا الزامی است، یادآور شد: این به معنای فیلترینگ نیست بلکه انتظار می‌رود نخبگان آسیب‌ها را رصد و آن‌ها را مطرح کنند سپس با تکیه‌بر توانمندی‌ها این نواقص رفع شود که می‌توان از ظرفیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز بهره برد.

به گفته وی؛ نخبگان باید کاری کنند تا اینستاگرام جرئت حذف سردار سلیمانی را نداشته باشد،که در این راستا قطعاً دشمنان باید بدانند خون سردار در رگ ملت جاری است و انتقام این فرزند خود را خواهند گرفت به نحوی که دشمن هر لحظه احساس مرگ کند.

انتهای پیام
captcha