حضور سعید پرویزی در «صهبا»
کد خبر: 4028149
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

حضور سعید پرویزی در «صهبا»

سعید پرویزی، قاری جوان و رتبه اول مسابقات بین‌المللی ایران در سال ۹۶ امشب ساعت ۲۰ مهمان جُنگ تلاوت‌محور «صهبا» از قاب شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.

سعید پرویزیبه گزارش ایکنا، سعید پرویزی، رتبه اول مسابقات بین‌المللی ایران در سال ۹۶ امشب ساعت ۲۰ مهمان جُنگ تلاوت‌محور صهبا از قاب  شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود. دانشجوی مقطع دکتری رشته علوم و حدیث دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی که جهت تلاوت قرآن سفرهای تبلیغی متعددی به خارج از کشور از جمله به کشورهای ترکیه، لبنان، هند، عراق و عربستان داشته است، امشب و در برنامه صهبا به صورت زنده مهمان قاب شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.

صهبا با میان‌برنامه‌ها و بخش‌هایی همچون پخش مستند گفت‌وگو با قاریان مشهور جهان اسلام، گفت‌وگو با قاریان میهمان حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر انقلاب، جلسات خانوادگی قرآن و آیتم‌های جذاب گوناگون دیگر در روزهای شنبه‌، دوشنبه‌ و چهارشنبه‌ به‌صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما تقدیم نگاه مخاطبان قرآن‌دوست خواهد شد.

صهبا به تهیه‌کنندگی سید‌محمد قاسمیان، کاری از گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و معارف سیماست.

ارتباط بینندگان با این برنامه از طریق سامانه‌ پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۶۶‌، سامانه پیامگیر ۲۷۸۶۸۰۰۰، نشانی sahba_qtv در فضای مجازی و همچنین از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه با نشانی www.qurantv.ir است.

انتهای پیام
captcha