برخورد جدی دستگاه قضایی با متخلفان حوزه مسکن مهر
کد خبر: 4029019
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

برخورد جدی دستگاه قضایی با متخلفان حوزه مسکن مهر

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی استان طبق وظیفه ذاتی خود برخورد جدی با متخلفان در حوزه مسکن مهر را در دستور کار قرار داده و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران، امروز، 26 دی‌ماه در دادگستری استان به ریاست رئیس کل دادگستری و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران، در این نشست، گفت: درصد بسیار بالایی از جرائم به صورت مستقیم و غیرمستقیم ناشی از مواد مخدر است، اگر این مشکل حل شود بسیاری از آسیب‌ها کم می‌شود.

وی افزود: نهاد‌ها و دستگاه‌های بسیاری در این زمینه مسئولیت دارند و باید دست به دست هم داد و برای این بلای خانمان‌سوز چاره‌ای اندیشید.

اکبری درباره بررسی مشکلات مسکن مهر، گفت: ضروری است مسئولان استانی با تدبیر و هم‌اندیشی به مشکلات اقتصادی پیش‌آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند و دستگاه قضایی استان نیز طبق وظیفه ذاتی خود، برخورد جدی با متخلفان در حوزه مسکن مهر را در دستور کار قرار داده و با قاطعیت موضوع را دنبال می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان، بررسی وضعیت موالید را از دیگر مباحث مهم ذکر کرد و گفت: پس از گزارش‌های رسیده مبنی بر افزایش آمار سقط جنین، دادگستری مازندران با حضور مسئولان ذیربط این شورا در این موضوع وارد شد تا با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، کم و کاستی‌های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش‌های دیگر شناسایی و راه‌گشایی شود.

نماینده عالی دستگاه قضایی دراستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر تحکیم و تعالی نهاد خانواده، تصریح کرد: اگر شرایط اقتصادی، فرهنگی و اشتغال مناسب فراهم شود انگیزه برای تشکیل خانواده و فرزندآوری تقویت می‌شود.

انتهای پیام
captcha