اعلام فراخوان همایش «روایت عاشقی» در کردستان
کد خبر: 4029883
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰

اعلام فراخوان همایش «روایت عاشقی» در کردستان

مدیر فرهنگی و امور فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعلام فراخوان همایش «روایت عاشقی» در سطح استان خبر داد و گفت: کادر درمان علوم پزشکی تا ۱۵ بهمن‌ماه فرصت دارند تا روایت خود را در دوران کرونا اعلام کنند.

 محمد عبدالملکی مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان

محمد عبدالملکی، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در گفت‌‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان همایش «روایت عاشقی» از امروز، 29 دی‌ماه در سطح استان کردستان اعلام شد.

وی افزود: در راستای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، مبنی بر ضرورت ثبت تاریخ حقیقی «واقعیات جامعه»، «تاریخ انقلاب»، «دفاع مقدس» و «حوادث گوناگون ۴۲ سال اخیر»، دبیرخانه جهاد روایت و تبیین همایش «روایت عاشقی» با موضوع روایتگری مجاهدت‌های کادر سلامت و درمان کشور در همه‌گیری کرونا برگزار می‌کند.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند به تعداد نامحدود تأثیرگذارترین و زیباترین خاطرات خود را از دوران کرونا روایت کنند، بیان کرد: زمان روایت هر خاطره کمتر از چهار دقیقه و به صورت ضبط موبایلی و افقی بوده است.

وی ادامه داد: آثار ارسالی به دبیرخانه جهاد روایت و تبیین، پس از بررسی برترین‌ها انتخاب و از صاحبان اثر و روایت دعوت خواهد شد تا در همایشی که به همین منظور با عنوان «روایت عاشقی» برگزار می‌شود، شرکت کرده و همان خاطره را در جمع بازگو کند.

عبدالملکی افزود: شرکت‌کنندگان تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را به شماره واتساپی 09193044648 ارسال کنند که در پایان این همایش به بهترین روایت و بهترین راوی در جمع حاضر تجلیل خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مجموعه روایت‌های همایش «روایت عاشقی» به نام صاحب روایت در کتابی گردآوری و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha