نهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4029944
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

نهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور ورزشکاران ۴۰ محله در ۴۰ رشته ورزشی خبر داد.

مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد،  امروز، 29 دی ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد خبر داد و اظهار کرد: رویکرد امسال این المپیاد برمبنای محله محوری قرار داده شده است و با هدف اهتمام به هویت محله‌ای ورزشکاران، علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات با نام محله‌ خود در مسابقات ثبت‌نام و حضور می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه در طرح تفصیلی یزد ۴۰ محله مشخص شده است، گفت: امسال به جای رژه ورزشکاران هر رشته ورزشی در مراسم افتتاحیه، نمایندگان هر محله در این رقابت‌ها رژه خواهند رفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: نهمین مسابقات المپیاد محلات شهر میراث جهانی یزد با حضور ورزشکاران ۴۰ محله در ۴۰ رشته ورزشی از فردا، 30 دی ماه به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد و ۲۳ اسفندماه به کار خود خاتمه می‌دهد.

فاضل یوسفی، مسئول اجرایی نهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد نیز در این نشست گفت: ثبت نام از ۲۰ دی ماه آغاز شده و تا ۱۰ روز قبل از مراسم اختتامیه ادامه خواهد داشت لذا ورزشکاران محلات می‌تواند به صورت مجازی از طریق سایت farhang.yazd.ir یا با مراجعه حضوری به سازمان فرذهنگی ورزشی شهرداری یزد اقدام به ثبت نام در مسابقات کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات جمعاً ۲۶ رشته انفرادی ویژه آقایان و ۲۵ رشته انفرادی بانوان، ۱۱ رشته تیمی برای آقایان و بانوان و چهار رشته خانوادگی در نظر گرفته شده است.

یوسفی بیان کرد: در مجموع این رقابت‌ها ۱۳۱۶ مدال رنگارنگ به همراه حکم، نماد المپیاد و جوایز نقدی به نفرات و تیم‌های برتر اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha