تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در زندان‌های هرمزگان
کد خبر: 4030007
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در زندان‌های هرمزگان

مراسم تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در زندان‌های استان هرمزگان با حضور جمعی از کارکنان و مددجویان در اردوگاه رودان صبح امروز ۳۰ دی‌ماه برگزار شد.

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در زندان‌های هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان، مراسم تشییع شهید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز، 30 دی‌ماه، با حضور جمعی از کارکنان و مددجویان در اردوگاه رودان، زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس برگزار شد.

مصطفی کیشانی، مدیرکل زندان‌های هرمزگان، در این مراسم اظهار کرد: تشییع شهدای گمنام در زندان‌ها در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها به‌منظور اصلاح و تربیت زندانیان و باز اجتماعی شدن آنان انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا سند حقانیت، افتخار و ایثار ملت بزرگ ایران و رسوایی جنایتکاران مستکبر هستند و دفاع مقدس حادثه بزرگ و افتخارآمیزی بود که با رشادت‌های ملت بزرگ ایران رقم خورد. تصریح کرد: شهدا به همه ملت ایران درس ایثار و فداکاری آموختند. آنان با غیرت دینی، جان خود را فدای ایران و ایرانیان کردند تا امنیت و آرامش در کشور حکم‌فرما باشد.

وی با بیان اینکه جان‌فشانی و ایثارگری شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار است و باید این روحیه را برای اقتدار کشور ترویج کرد، یادآور شد: شهدا با اخلاص و ولایتمدار بودند و این رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

انتهای پیام
captcha