تاکید رئیس‌جمهور بر احداث سیل‌بند در جنوب کرمان
کد خبر: 4030202
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

تاکید رئیس‌جمهور بر احداث سیل‌بند در جنوب کرمان

رئیس‌جمهور در بازید از مناطق سیل‌زده جنوب کرمان با بیان اینکه ما نیازمند یک کار بلند مدت در منطقه هستیم، ادامه داد: احداث سیل‌بند در جنوب کرمان ضروری است که پیگیری آن جزو برنامه‌های دولت است.

ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از کرمان امروز اول بهمن ماه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پس از ورود به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان در جریان بازدید میدانی از مناطق مختلف، در جمع مردم روستای نهضت‌آباد از توابع رودبار جنوب استان کرمان ضمن تشکر از اقدامات و امدادرسانی انجام شده در این منطقه بیان کرد: در نظر داشتم به محض پایان یافتن سفر مسکو، به این منطقه آمده و در جمع شما حاضر شوم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما نیازمند یک کار بلند مدت در منطقه هستیم، ادامه داد: احداث سیل‌بند در جنوب کرمان ضروری است که پیگیری آن جزو برنامه‌های دولت است تا با همت جوانان، مردم منطقه و پیگیری مسئولان به سرعت احداث شود تا ما شاهد اینگونه خسارات نباشیم.

وی افزود: اقدامات فوری و امدادرسانی در منطقه انجام شده و جبران خسارت خانواده‌هایی که وسایل منزل آن‌ها دچار مشکل شده در برخی نقاط آغاز شده و در حال تکمیل است. بخش سوم اقدامات، مسئله بازسازی و نوسازی منازل است که شناسایی و شمارش این واحدها توسط مسئولان انجام شده است و به سرعت نوسازی خواهد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه جبران خسارت کشاورزان و دامداران انجام می‌شود، برای حل مشکلات ناشی از سیل، با همت و مشارکت مردم منطقه و پیگیری مسئولان اظهار امیدواری کرد.

رئیسی تصریح کرد: مردم ولایی و شهید پرور کرمان، همیشه و با تمام وجود پای انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اند و بسیج این مناطق از فعال‌ترین بسیج‌هایی است که در کشور وجود دارد. سردار سلیمانی همیشه از مردم کرمان و مناطق جنوبی استان و ولایی بودن، ایستادگی آن‌ها پای انقلاب و همت آن‌ها در جبهه‌ها و در دوران دفاع مقدس تعریف می‌کرد.

انتهای پیام
captcha