برگزاری مسابقه قرآنی فاطر به همت آستان حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز
کد خبر: 4030252
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

برگزاری مسابقه قرآنی فاطر به همت آستان حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز

مسابقه قرآنی فاطر در دو رشته حفظ و تفسیر از سوی آستان حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار می‌شود.

سابقه قرآنی فاطر به گزارش ایکنا، مسابقه قرآنی فاطر در دو رشته حفظ و تفسیر قرآن به صورت حضوری و مجازی در دو گروه سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته حفظ در مقطع زیر 18 سال با محوریت سوره حجرات و در مقطع بالای 18 سال با محوریت سوره‌های لقمان و والعصر به صورت حضوری، جمعه هشتم بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 11:30 در حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) ویژه علاقه‌مندان شهرستان شیراز برپا می‌شود.

همچنین رشته تفسیر این مسابقه به صورت غیرحضوری (در بستر فضای مجازی که متعاقباً به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود)، پنجشنبه، هفتم بهمن‌ماه از ساعت 16 تا 17 در مقطع زیر 18 سال با محوریت سوره حجرات براساس تفسیر نور حجت‌الاسلام محسن قرائتی در قالب سی سؤال تستی و در مقطع بالای 18 سال با محوریت سوره‌های لقمان و والعصر براساس تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در قالب 40 سؤال تستی ویژه تمامی علاقه‌مندان استان فارس برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا پنجم بهمن‌ماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09906605502 تماس بگیرند. در هر رشته بیست نفر به عنوان ممتاز معرفی می‌شوند و طی محفل قرآنی که 17 بهمن‌ماه در حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) برگزار می‌شود از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

این مسابقه از سوی دارالقرآن مرکز افق و پایگاه مقاوت حرم حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) و اداره قرآن اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha