رسالت پیام‌آوران ایثار اشاعه فرهنگ فداکاری و شهادت است
کد خبر: 4030396
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

رسالت پیام‌آوران ایثار اشاعه فرهنگ فداکاری و شهادت است

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در دومین نشست با تشکل‌های پیام‌آوران ایثار معتمدین معین ضمن اشاره به رسالت خطیر آنان در اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به ضرورت ایجاد فضای مجازی برای پیشبرد اهداف عالی بنیاد تأکید کرد.

محمدرضا داوطلب معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از ایثار، محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان صبح امروز دوم بهمن‌ماه در دومین نشست صمیمی با تشکل‌های پیام‌آوران معتمدین معین اظهار کرد: ورود به بنیاد شهید و خدمت برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید با تعلق خاطر باشد.

داوطلب با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها و تریبون‌ها در جهت تبیین شخصیت ایثارگران اهتمام ورزید، تصریح کرد: پیام‌آوران ایثار را باید به بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی، راویان نور و راویان فتح متصل کنیم که در این راستا صدا و سیما نیز نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بیان کرد: تشکل‌های پیام‌آوران ایثار معتمدین معین علاوه بر رسالت خطیر در اشاعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به ایجاد فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف عالی بنیاد اهتمام ورزند.

انتهای پیام
captcha