فاز اول بیمارستان امام علی(ع) هلال احمر در نجف افتتاح می‌شود
کد خبر: 4030552
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
فردا؛

فاز اول بیمارستان امام علی(ع) هلال احمر در نجف افتتاح می‌شود

بیمارستان 220 تخت‌خوابه جمعیت هلال احمر ایران که با همکاری عتبه علوی در نجف ساخته شده است، فردا چهارم بهمن‌ماه، با حضور مسئولان ایرانی و عراقی افتتاح می‌شود.

فاز اول بیمارستان امام علی(ع) هلال احمر فردا در نجف افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا، فردا همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) در عراق، بیمارستان 220 تخت‌خوابه جمعیت هلال احمر ایران که با همکاری عتبه علوی در هفت طبقه ساخته شده است، با حضور پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ایران؛ حجت‌الاسلام معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و مسئولان ارشد کشور عراق در شهر نجف افتتاح می‌شود.

این بیمارستان به عموم بیماران ارائه خدمات خواهد کرد و فاز دوم آن همزمان با میلاد حضرت علی(ع) افتتاح و در عید غدیر نیز به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

امروز نیز رئیس جمعیت هلال احمر ایران با سفر به بغداد با وزیر بهداشت و رئیس جمعیت هلال احمر عراق دیدار کرده و تفاهم‌نامه همکاری بین دو جمعیت هلال احمر ایران و عراق به امضای دو طرف خواهد رسید.

بنابر گزارش‌ها این بیمارستان جنرال دارای بخش‌های تصویربرداری و آزمایشگاه، آنژیوگرافی- ماموگرافی، تصویر برداری فک و جمجمه، سنگ‌شکن، رادیوگرافی دیجیتال، بخش اورژانس (اتاق عمل جراحی، اتاق گچ گیری، اتاق پانسمان اتاق تحت نظر اورژانس و ...)، درمانگاه‌های تخصصی زنان، کودکان، دندانپزشکی، داخلی، همچنین هشت اتاق عمل جراحی برای عمل‌های  قلب باز، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، جراحی‌ عمومی، ارتوپدی  و جراحی مغز و اعصاب است.

یادآوری می‌شود، این بیمارستان به صورت هیئت امنایی از سوی هلال‌احمر ایران و عتبه علویه اداره خواهد شد.

انتهای پیام
captcha