تفکر حضرت زهرا(س) معادی است
کد خبر: 4030677
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

تفکر حضرت زهرا(س) معادی است

امام جمعه مشگین‌شهر، گفت: تفکر حضرت زهرا(س) تفکر معادی است، او مظهر صراط مستقیم است و امام علی(ع) از آن بانوی مکرم با افتخار یاد می‌کرد.

رضا باوقار امام جمعه مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر، سوم بهمن‌ماه، در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه(س) در این شهرستان، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) تمثیل یک فرشته است که در صورت یک انسان، کوثری برای امت است. وجود حضرت زهرا(س) خیر کثیر است و در حقیقت اسوه و مظهر طهارت و پاکی است.

باوقار، به شاخص‌های عبادی حضرت زهرا(س) اشاره و گفت: آن حضرت مظهر عبادت خالصانه، ناظر جمال پرودگار عالم است و هرلحظه به فکر ملاقات با پرودگار عالم بوده و حتی در روز ازدواج نیز ارتباط با خدا را هرگز فراموش نکرد.

وی، با بیان اینکه تفکر حضرت زهرا(س) تفکر معادی است، گفت: آن حضرت مظهر صراط مستقیم است و در واقع امام علی(ع) در خیلی جاها از حضرت زهرا(س) با افتخار یاد می‌کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر، گفت: تمام نوادگان پیامبر از فاطمه الزهرا(س) است، فاطمه رکن علی بود و مددکار اطاعت الهی امیرالمومنان،  چرا که تنها راه سعادت، بندگی خدای عالم است.

وی، به شاخص‌های  رفتاری حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و گفت: امید است بانوان و دختران ایران عزیز اسلامی الگوی رفتارهای خانوادگی خود را حضرت فاطمه زهرا(س)  در زندگی خویش ساری و جاری کنند، چراکه حضرت زهرا(س) در زندگی خانوادگی خود  به کودکان شخصیت می‌داد و به آنها محبت و مهرورزی ارزانی می‌کرد.

وی گفت: حضرت زهرا(س)  الگو و شاخص تمام ارزشهای والای اسلامی است و دشمنان و استکبار جهانی با برنامه‌ریزی هدفمند در جهت تنزل جایگاه زنان و استفاده ابزاری از آنان به صورت کالا هستند و با بهره‌گیری از فضای رسانه‌ای،  مجازی و ماهواره‌ای در صدد حذف جایگاه واقعی زنان و ترویج بی بند و باری در جامعه هستند که بی‌شک دختران انقلابی ما هرگز این اجازه را به دشمنان انقلاب اسلامی نخواهد داد.

انتهای پیام
captcha