انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی و سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4031172
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی و سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد انعقاد و امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی و سپاه فتح

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عیسی کریمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه چهارم بهمن‌ماه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه با سپاه فتح استان، شرایط عضویت و تعهدات این صندوق از جمله مستمری بگیری، فوتی و از کارافتادگی کلی و بازنشستگی را تشریح کرد و گفت: تمامی بسیجیان بالای ۱۸ سال و زیر ۵۰ سال تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار می‌گیرند.

وی افزود: هر شخص با پرداخت سالیانه مبلغ ۳۹۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان می‌تواند به عضویت این صندوق درآید و از خدمات متنوع آن بهره‌مند شود.

همچنین، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از این تفاهم نامه، گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه بسیاری از بسیجیان فاقد بیمه می‌توانند عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان شده و از خدمات و تعهدات این صندوق برخوردار شوند.

وی خواستار هر چه سریع‌تر اجرا شدن مفاد این تفاهم‌نامه شد و از بسیجیان استان درخواست کرد که عضو این صندوق شوند و از مزایای آن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha