راهپیمایی وحدت با مردم مظلوم یمن در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4031785
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

راهپیمایی وحدت با مردم مظلوم یمن در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: همزمان با سراسر کشور فردا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی وحدت با مردم مظلوم یمن در اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

راهپیمایی وحدت با مردم مظلوم یمن حجت‌الاسلام والمسلمین حسن باقری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور فردا پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی وحدت با مردم مظلوم یمن و دفاع از آن‌ها در اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده که با حضور نمازگزاران در مصلاهای استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محکومیت حملات وحشیانه کشورهای عربی برضد ملت یمن هدف برگزاری این راهپیمایی است و مردم انقلابی استان در این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» سر خواهند داد که برای دفاع از ملت یمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: از مردم لایتمدار استان اردبیل برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در صفوف نماز جمعه و جنایت کشورهای عربی مشارکتی فعال و همه‌جانبه داشته باشند.

باقری تصریح کرد: اخبار تأسف‌بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشورهای اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد.

وی اظهار کرد: در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین‌لمللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک ، تأمل برانگیز است که این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha