دستگاه رادیولوژی در مرکز جامع سلامت شلمزار راه‌اندازی شد
کد خبر: 4031825
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
به‌همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش؛

دستگاه رادیولوژی در مرکز جامع سلامت شلمزار راه‌اندازی شد

دستگاه CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شلمزار به‌همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در شلمزار به بهره‌برداری رسید.

افتتاح رادیولوژی بیمارستان شلمزار

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، امروز هفتم بهمن‌ماه طی آئینی با حضور سرهنگ خلبان فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، فرماندهان سپاه‌ پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان کیار، فرماندار، امام جمعه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار و جمعی از اهالی شهرستان، دستگاه  CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شلمزار به‌همت  قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در شلمزار به بهره برداری رسید تا ارائه خدمات  پزشکی متنوع در این شهرستان به این وسیله مهیا شود.

در این آئین سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه‌ محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش با تأکید به وظیفه ذاتی ارتش در تولید قدرت برای دفاع از عزت و استقلال میهن عزیز اسلامی، اظهار کرد: حسب فرموده مقام معظم رهبری و دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، اقدامات محرومیت زدایی در  چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: امروز ضمن بهره‌برداری از دستگاه  CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شلمزار، در حال ادامه عملیات احداث بیمارستان تنفسی دائمی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد هستیم و پیشرفت عملیات در این بیمارستان حدود ۳۰ درصد است.

در ادامه این آئین علی سیفی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار با تقدیر از اقدام قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شلمزار، اظهار کرد:  این اقدام گامی مهمی در افزایش خدمات پزشکی در سطح شهرستان کیار و جلوگیری از سفرهای درمانی مردم از شهرستان‌کیار به مرکز استان است.

وی بیان کرد: در شهرستان کیار ۵۰ هزار نفر جمعیت ساکن هستند و تا امروز به خدمات درمانی تکمیلی مانند مرکز رادیولوژی و کلینیک تخصصی دسترسی نداشتند که امروز با زحمات قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش این مشکل مرتفع شد.

پس از این آیین، سرهنگ خلبان رحمانی و مسئولین بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری از بیمارستان درحال ساخت ارتش در شهرکرد بازدید به‌عمل آوردند.

انتهای پیام
captcha