برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن و اذان دانشگاه شهرکرد + تیزر
کد خبر: 4032475
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن و اذان دانشگاه شهرکرد + تیزر

کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه شهرکرد به مناسبت دهه فجر نخستین دوره مسابقات قرآن و اذان را طی دو مرحله‌ با محوریت قرائت ترتیل، تحقیق و اذان به‌صورت مجازی و حضوری ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌کند.

مسابقات قرآن دانشگاه شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، کانون قرآن و عترت(ع) دانشگاه شهرکرد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نخستین دوره مسابقات قرآن و اذان دو مرحله‌ای را با محوریت قرائت ترتیل، تحقیق و اذان به‌صورت مجازی و حضوری و در دو گروه بانوان و آقایان، با حضور اساتید و داوران ملی برگزار می‌کند.

این مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول به دلیل شیوع کرونا و سویه اُمیکرون به‌صورت مجازی برگزار می‌شود؛ به همین منظور، از دانشجویان خواسته شده است که تلاوت آیات منتخب و یا اجرای اذان(ویژه آقایان) را در قالب یک کلیپ ضبط و به کانون قرآن و عترت دانشگاه شهرکرد ارسال کنند. شرکت‌کنندگان رشته قرائت ترتیل باید آیات ۳۱ تا ۳۷ سوره مبارکه یوسف و شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق، آیات ۱۱۷ تا ۱۱۹ سوره مبارکه بقره را تلاوت کنند.

پس از ارزیابی و داوری آثار توسط داوران کشوری و به‌صورت مجازی، دانشجویان برگزیده که نمره حدنصاب لازم را کسب کنند، برای شرکت در مرحله دوم که به‌صورت حضوری در دانشگاه برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در مسابقات قرآن درون‌دانشگاهی می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در قالب یک فیلم به شماره‌های ۰۹۱۰۳۸۹۴۱۲۸ و ۰۹۱۶۴۲۴۲۵۸۱ و یا آیدی @quran_sku ارسال کنند؛ به برگزیدگان اول تا سوم هر یک از سه رشته اعلام شده، جوایز نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha