دولت و مجلس برای بهبود وضعیت موجود برنامه‌ریزی کنند
کد خبر: 4033733
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
امام جمعه ایلام:

دولت و مجلس برای بهبود وضعیت موجود برنامه‌ریزی کنند

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دولت و مجلس برای بهبود وضعیت موجود برنامه‌ریزی کنند، گفت: بدنه دولت نیز باید از افراد همسو با آن انتخاب و بکارگیری شود.

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی تبار، امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام گفت: اکنون مشکلات متعددی از جمله تورم و بیکاری جامعه را در برگرفته، نیاز است مجلس شورای اسلامی و دولت باید در راستای بهبود وضعیت موجود برنامه ریزی کنند و البته بدنه دولت نیز باید از افراد همسو با آن انتخاب و بکارگیری شود.

وی از تلاش‌های رئیس‌جمهور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برای اعتلای ایران اسلامی قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش و همدلی کشور را از شرایط موجود برهانیم و فریب برنامه‌های معاندان را نخوریم.

 کریمی تبار، انقلاب اسلامی را یک اعجاز از جانب خداوند برشمرد و گفت: این نظام امانتی مهم از جانب امام امت و شهیدان است و بدون شک دوری از اسلام و پروردگار موجب خسران و اضمحلال می‌شود.

امام جمعه ایلام گفت: طبق تعابیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، کشور بعد از پیروزی در عرصه‌های مختلفی چون پیشرفت در علم، تاثیرگذاری در منطقه و جهان، دارای تجربه شده و رکورددار در شتاب‌های علمی و موارد دیگر است.

وی گفت: روحیه حقارت آمیز ایران در زمان رژیم پهلوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روحیه شهادت طلبی، ایثار و رشادت تغییر کرد و دفاع مقدس، کمک‌های مومنانه، ایثارگری در خط مقدم سلامت و موارد دیگر از جمله دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی ایران است.

 کریمی تبار گفت: قبل از انقلاب، رژیم طاغوت یک حکومت دست نشانده آمریکایی و انگلیسی بود که از خود هیچ اراده‌ای نداشته و مجری خواسته‌ها و برنامه‌های این کشورها بود.

وی گفت: نمونه بارز آن‌را می‌توان به تصویب قانون کاپیتولاسیون و مصونیت تام اتباع آمریکایی در ایران اشاره کرد که امام راحل (ره) بر علیه حکومت دست نشانده پهلوی قیام کرد و مردم نیز به این قیام لبیک گفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام
captcha