دهه فجر یادآور بصیرت و حماسه ملتی متحد و ولایتمدار است
کد خبر: 4033862
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

دهه فجر یادآور بصیرت و حماسه ملتی متحد و ولایتمدار است

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، گفت: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و حماسه ملتی متحد و ولایتمدار است که توانست با هدایت رهبری دور اندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد در رژیم پهلوی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند.

دهه فجر به گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، 16 بهمن‌ماه، ضمن تبریک دهه فجر اردبیل، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و حماسه ملتی متحد و ولایتمدار است که توانست با هدایت رهبری دور اندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد در رژیم پهلوی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین  ایران شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که غرق آزادی‌خواهی و استقلال طلبیشان در اذهان آزادگان و مستضعفین جهان طنین‌‌انداز شد و به الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم مبدل شد و توانسته ایدئولوژی استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی خود را در سراسر ملل تسری بخشد.

وی افزود:  بی‌گمان در بهار سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی هستیم و رویدادی که به مدد ولایتمداری، بصیرت، خودباوری، تعهد و تدین بر این سرزمین ولایی، فروزان شده است.

رحیم‌زاده اظهار کرد: استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه‌ها، از عرصه‌های سخت تا نرم و حتی جنگ اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه هژمون منحوس سلطه، همواره با صلابت از قبل پای آرمان‌های رفیع انقلاب ایستاده‌اند و ارزش‌های اصیل آن را صیانت و حراست می‌کنند.

وی گفت: امروز بیشتر از هر زمانی مسئولان مکلف هستند با تداوم راه و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی که به مدد خون هزاران شهید گلگون کفن و استقامت و ایثارگری‌های بی شائبه آحاد مردم در پرتو نصایح و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری محقق شده را نصب‌العین قرار داده و بیرق برافراشته این نظام را به دستان مبارک حضرت ولی‌عصر بپردازند.

انتهای پیام
captcha