ارتقای علم و دانش؛ بهترین مؤلفه برای اعتلای انقلاب اسلامی
کد خبر: 4034986
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان بیان کرد:

ارتقای علم و دانش؛ بهترین مؤلفه برای اعتلای انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ارتقای علم و دانش بهترین فرصت و مؤلفه برای اعتلای انقلاب اسلامی است و بی شک تحقق این مهم مستلزم توجه و حمایت بیشتر از مراکز دانشگاهی و آموزشی است.

یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، دکتر یعقوب احمدی، رئیس دانشگاه پیام نور کردستان در وبیناری با عنوان «انقلاب اسلامی، چالش‌ها و فرصت‌ها» که به همت بسیج اساتید و نهاد رهبری، 19 بهمن‌ماه در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد، اظهار کرد: طی چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه علم و فناوری اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت علم و فناوری در هر کشوری موجب افزایش قدرت آن در سطح جهانی می‌شود، افزود: توجه بیشتر به حوزه علم و دانش بی‌شک بهترین فرصت برای اعتلای انقلاب اسلامی است.

دکتر جواد خانلری، مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور کردستان در این مراسم با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور آحاد مردم در صحنه مبارزه حق علیه باطل بود، گفت: برای حفظ آرمان های انقلاب هم به بسیج مردمی نیاز هست و باید بیشترین توان و نیرو را به تقویت نیروی مردمی اختصاص دهیم.

وی یادآور شد: اساتید هم نقش تأثیرگذاری در آگاهی‌رسانی به دانشجویان خود و دیگر اقشار مردم دارند که خوشبختانه اساتید بسیجی دانشگاه همواره به رسالت خطیرشان به نحو احسن عمل کردند.

گفتنی است، در این وبینار چند نفر از اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور استان هم در مورد فرصت ها و چالش هایی که در 43 سال اخیر در کشورمان پیش آمده به بیان مطالبی پرداختند.

انتهای پیام
captcha