تعیین تکلیف اراضی بنیاد مستضعفان در خراسان‌جنوبی تا ۲ سال آینده
کد خبر: 4035205
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

تعیین تکلیف اراضی بنیاد مستضعفان در خراسان‌جنوبی تا ۲ سال آینده

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: انتظار می‌رود استاندار خراسان‌جنوبی در زمینه واگذاری اراضی بنیاد مستضعفان به مردم انقلابی عمل کند تا بتوانیم طی دو سال آینده تمام مسائل را به نفع مردم تمام کنیم.

سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، امروز،  ۲۰ بهمن‌ماه در ارتباط ویدیوکنفرانسی با آیین واگذاری املاک علوی به مردم بیرجند که در سالن ایثار این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه خراسان‌جنوبی یک استثنا در اسناد علوی است، گفت: قباله تمام املاک پهلوی در این استان به نام اسدالله علم، وزیر دربار پهلوی زده شده و هر جای این استان که نگاه می‌کنیم املاک و قنوات به نام او خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام این املاک را به صاحبان واقعی آن یعنی مردم بر می‌گرداند، گفت: به امام‌جمعه بیرجند قول دادم که هر چه از فروش املاک بنیاد مستضعفان در بیرجند، بنیاد به‌دست آورد، معادل آن مبلغ را بنیاد در خراسان‌جنوبی هزینه خواهد کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های بنیاد، بیان کرد: بنیاد علوی در حال حاضر در شهرستان درمیان فعال است و به مردم بیرجند اطمینان می‌دهیم که تا پایان واگذاری همه زمین‌ها به مردم در کنار آنها خواهیم بود.

فتاح با بیان اینکه با شناختی که از استاندار خراسان‌جنوبی دارم می‌دانم تمام برنامه‌ها به‌خوبی پیش خواهد رفت، یادآور شد: انتظار می‌رود استاندار خراسان‌جنوبی در زمینه واگذاری این اراضی به مردم انقلابی عمل کند تا بتوانیم طی دو سال آینده همه مسئله را به نفع مردم تمام کنیم.

انتهای پیام
captcha