هنیه: ترور سیاسی بازدارنده رزمندگان مقاومت نیست
کد خبر: 4035359
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

هنیه: ترور سیاسی بازدارنده رزمندگان مقاومت نیست

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: سیاست ترور، شکست خورده است و نمی‌تواند مقاومت را متوقف کند یا رزمندگان و مجاهدان فلسطینی را از ادامه مقاومت بازدارد.

هنیه: ترور سیاسی بازدارنده رزمندگان مقاومت نیست

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری مصری الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس طی تماسی تلفنی به خانواده‌های شهیدان أشرف المبسلط، أدهم مبروک و محمد الدخیل با آنها اعلام همبستگی کرد.

هنیه در این تماس ضمن اعلام همبستگی با خانواده‌های شهدا گفت: سیاست ترور، سیاستی شکست خورده است و نمی‌تواند مقاومت را متوقف کند یا رزمندگان و مجاهدان فلسطینی را از ادامه مقاومت بازدارد.
رهبر حماس تأکید کرد: خون این شهدا هدر نخواهد رفت و حماس و تمام گروه‌های فلسطینی آن را امانتی بر گردن خود می‌بینند. این خون‌ها دعوتی صریح به ترک هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی دارند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از ظهر سه شنبه یک خودرو در نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی را به رگبار بستند که در پی آن سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

گردان‌های «شهداء الاقصی» در نابلس از شهادت سه رزمنده خود به نام‌های «ادهم مبروک» «محمد الدخیل» و «اشرف مبسلط» در پی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام
captcha