انقلاب اسلامی یک نقشه روشن و امیدبخش در تاریخ جهان است
کد خبر: 4035682
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

انقلاب اسلامی یک نقشه روشن و امیدبخش در تاریخ جهان است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بر لزوم شناخت بیشتر از پیشینه تاریخی شکوهمند این دیار تاکید کرد و افزود: آنچه انقلاب اسلامی انجام داد یک نقشه روشن و امیدبخش در تاریخ جهان است و ما باید به این تاریخ باشکوه افتخار کنیم.

انقلاب اسلامی یک نقشه روشن و امیدبخش در تاریخ جهان است

به گزارش ایکنا از سمنان، مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز امروز 22 بهمن در جمع راهپیمایان سمنانی با بیان اینکه تحریم‌ها وضع شدند تا با این ملت بزرگ بجنگند گفت: جنگ دشمن با نظام اسلامی هر روز یک شکل تازه به خود می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هر روز شکل جنگ با نظام را تغییر می‌دهند افزود: یک روز به بهانه موشکی، روز دیگر به بهانه حقوق بشر، روزی به بهانه صنعت هسته‌ای تا با این ملت بجنگند.

پورمحمدی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی امروز افزود: حضور باشکوه ، همدلانه و شادمانه مردم در این شرایط کرونایی نشان از دلبستگی آنها به نظام اسلامی دارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه مردم در صحنه زنده اجتماعی و سیاسی نشان می‌دهد دو نسل بعد از انقلاب نیز بر همان راه پدران‌شان هستند اظهار کرد: درک این حقیقت نیازمند تحلیل نیست بلکه کافی است به حضور مردم در این رویداد مهم توجه کنیم.

وزیر پیشین دادگستری انقلاب اسلامی را یک رویداد مهم در تاریخ منطقه بوده افزود:دانست و گفت: حادثه بزرگ انقلاب اسلامی همچنان به عنوان یک موجود زنده و تاثیرگذار در حیات سیاسی و اجتماعی و در صحنه بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمنان تصور می کردند در این چند ساله با ایجاد موانع می توانند انقلاب را از بین ببرند گفت: مردم فشار تحریم را با هوشمندی تحمل کردند  که در این راستا البته کشور به واسطه تحریم‌ها با کمبودها و گرانی‌هایی روبرو شده اما مسوولان در حال رصد و تحلیل این کمبودها و مشکلات هستند.

به گفته وی؛ بخش قابل توجهی از مشکلات ناشی از تحریم و دشمنی غرب از چشم مردم پنهان است که بر این اساس مردم امروز با حضورشان در راهپیمایی به رهبری انقلاب و مسوولان نظام پیام دادند که همچنان استوار ایستاده و از انقلاب دفاع می‌کنند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ایران اسلامی امروز یکی از قدرت‌های منطقه‌ای است افزود: جمهوری اسلامی امروز در بسیاری از حوزه‌های علمی نظیر هوافضا، هسته‌ای، علوم سلولی، نانو از قدرتهای دنیا محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باید نقاط قوت و ضعف‌مان را بیان کنیم گفت: البته در کنار پیشرفت های چشمگیر در جمهوری اسلامی، مشکلاتی نظیر برخی گرفتاری‌ها، گرانی‌ها و برخی کمبودها نیز وجود داشته اما مهم این است که ما توانستیم در سخت ترین شرایط نیز روی پای خود بایستیم.

انتهای پیام
captcha