تعداد بستری‌های کرونایی در اردبیل به 241 بیمار رسید
کد خبر: 4036429
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

تعداد بستری‌های کرونایی در اردبیل به 241 بیمار رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 241 بیمار رسید و متاسفانه طی این مدت 5 مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان‌اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، ۲۵ بهمن‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: با بستری 62 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 241 بیمار رسید و متاسفانه طی این مدت 5 مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.

وی افزود: در حال حاضر 37 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه 47 بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، با اشاره به تزریق 2 میلیون و 55 هزار و 349 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، 930 هزار و 598 دُز مربوط به مرحله اول، 817 هزار و 397 دُز مربوط به مرحله دوم و 307 هزار و 354 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان‌اردی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، سرعین، اصلاندوز و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خلخال، بیله سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام
captcha