فوت ۴ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4036569
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

فوت ۴ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی در شهرستان‌های ارومیه، سردشت، پلدشت و میاندوآب فوت کردند که به احتساب آنها مجموع فوتی‌ها به هفت هزار و ۲۹۳ نفر رسیده است.

بیمار کروناییعلی افشانی، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان یک هزار و ۳۰۵ بیمار کرونایی شناسایی شده است که از این تعداد ۱۴۸ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

وی افزود: با احتساب بستری‌های امروز در مجموع ۶۰۱ نفر در مراکز درمانی بستری بوده که بیشترین تعداد آنها با ۶۰ نفر مربوط به ارومیه هستند.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری ۱۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۳۴ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی در شهرستان‌های ارومیه، سردشت، پلدشت و میاندوآب فوت کردند که به احتساب آنها مجموع فوتی‌ها به هفت هزار و ۲۹۳ نفر رسیده است.

افشانی تصریح کرد: تاکنون ۷۹ درصد جمعیت هدف در سطح استان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده و ۷۱ درصد دز دوم و ۲۵ درصد دز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون کودکان ۹ تا ۱۲ سال در استان خاطرنشان کرد: واکسن مورد استفاده برای این گروه سنی سینوفارم و پاستووک بوده و این گروه سنی دو دز به فاصله ۲۸ روز دریافت می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha