آموزش حفظ و مفاهیم در مهد قرآن کمال‌شهر + عکس
کد خبر: 4036778
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

آموزش حفظ و مفاهیم در مهد قرآن کمال‌شهر + عکس

آموزش‌ حفظ و مفاهیم قرآن برای بانوان و آقایان در تمامی مقاطع سنی همراه با برنامه‌های متنوع در مهد قرآن کمال‌شهر استان البرز ارائه می‌شود.

مهد قرآن کمال‌شهربه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اینترنتی مؤسسه مهد قرآن کشوری، کانون مهد قرآن شهرستان کمال‌شهر استان البرز با هدف توسعه و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم با محوریت حفظ، تبلیغ، ترویج و نشر معارف اسلامی و اهل بیت(ع) به مدیریت مهدی هاشم‌زاده در این شهر تأسیس شده است.

هاشم‌زاده، مدیر این مجموعه در این زمینه می‌گوید: از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ با کسب مجوز دفتر مرکزی مؤسسه کشوری مهد قرآن، ضمن شناسایی و جذب مربیان، فراهم کردن امکانات، فضای مناسب و بهره‌مندی از کتاب‌ها و روش مؤسسه مهد قرآن، آموزش‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای بانوان و آقایان در تمامی مقاطع سنی همراه با برنامه‌های متنوع، بازی و نشاط ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال و پیش دبستانی و مهد شکوفه‌ها در این مرکز ارائه می‌شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰ قرآن‌آموز مختلف در این مرکز تحت آموزش قرار گرفته و گواهینامه قبولی از سوی دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن دریافت کرده‌اند و در حال حاضر نیز کلاس‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری در مهد قرآن کمال‌شهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های آموزش قرآن کریم و مهد شکوفه‌ها در کمال‌شهر به خیابان امام، ابتدای میعاد ۲۶، کوچه اول مراجعه کنند یا با شماره ۳۷۴۲۵۲۵۶ تماس بگیرند.

به منظور همکاری در حیطه‌های قرآنی و فرهنگی و تبادل نظر در این حوزه‌ها، نشست مشترک مدیر مهد قرآن با بهمنی، شهردار و محسن افشار، رئیس شورای اسلامی شهر کمال برگزار شد. در این نشست هاشم‌زاده با بیان اهداف تأسیس، فعالیت‌ها و اعلام ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی برای همکاری در سطح شهر اظهار امیدواری کرد که بتوانند با تعامل هر چه بهتر در زمینه نشر معارف قرآن و عترت همکاری خوب و سازنده داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، مسئولان شهری کمال‌شهر ضمن بازدید از کلاس‌های آموزشی و ساختمان مهد قرآن و ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته جهت هر گونه همکاری و مساعدت شهرداری و شورای شهر اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام
captcha