۱۹۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در روز گذشته شناسایی شدند
کد خبر: 4036802
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳

۱۹۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در روز گذشته شناسایی شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی یک هزار و ۹۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان خوزستان در یک شبانه‌روز گذشته خبر داد.

۱۹۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان در روز گذشته شناسایی شدندبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمد علوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در استان خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار و ۹۸۳ نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک‌های تنفسی و بیمارستان‌های استان خوزستان مراجعه کردند.

وی افزود: در این مدت یک هزار و ۹۱۷ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن، تعداد موارد شناسایی‌شده ۴۵۲ نفر کاهش داشته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد موارد مثبت در محیط‌ها و دورهمی‌های خانگی به بیماری مبتلا شده‌اند، گفت: در این مدت ۱۳۶ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شدند که نسبت به روز قبل از آن ۲۳ مورد افزایش در بستری‌ها داشته‌ایم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از هم‌استانی‌ها نیز جان باختند که نسبت به روز قبل، موارد فوتی سه نفر کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در این روز ۲ هزار و ۲۸ بیمار بهبود یافتند که نسبت به روز قبل از آن تعداد بهبودیافتگان ۲۰۲ نفر افزایش داشته است.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: ۳۱ هزار و ۲۶۶ بیمار در حال گذراندن ایام قرنطینه خانگی هستند که اکثرا دارای علائم خفیف یا بدون علامت بالینی هستند.

انتهای پیام
captcha