روند صعودی کرونا در اردبیل ادامه دارد
کد خبر: 4037035
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

روند صعودی کرونا در اردبیل ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، گفت: تداوم روند صعودی مبتلایان به کرونا موجب افزایش بستری‌های بیماری کووید-19 در مراکز درمانی استان اردبیل به 288 نفر شد.

کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محمدیان‌اردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، ۲۸ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته 74 بیمار کووید-19 در بیمارستان‌های استان بستری شده و 44 نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان ترخیص شدند.

 محمدیان‌اردی، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته بیمار فوتی در استان وجود نداشت اضافه کرد: از 288 بیمار بستری در بیمارستان‌های استان 48 نفر در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان مشکین‌شهر در وضعیت قرمز، پنج شهرستان اردبیل، نیر، سرعین، پارس‌آباد و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان گرمی، بیله‌سوار، نمین، خلخال و کوثر نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

محمدیان‌اردی، با هشدار نسبت به اوج‌گیری شیوع بیماری کووید.19 در استان اردبیل طی روز‌های آینده گفت: آمار مراجعان به مراکز درمانی نشان دهنده شدت شیوع کرونا در سطح استان است.

انتهای پیام
captcha