پنجمین دوره کاروان آیه‌های نور در اردبیل + عکس
کد خبر: 4037670
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

پنجمین دوره کاروان آیه‌های نور در اردبیل + عکس

در راستای ترویج فرهنگ انس با قرآن‌کریم، کاروان آیه‌های نور با حضور قاریان و فعالان قرآنی کشوری و استانی در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

پنجمین دوره کاروان آیه‌های نور در اردبیل + عکسبه گزارش ایکنا از اردبیل، پنجمین دوره کاروان آیه‌های نور، یکم اسفندماه با حضور قاریان بین‌المللی، حافظان کشوری و استانی در راستای ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در مصلی امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

نخستین دوره کاروان آیه‌های نور با برنامه‌ریزی و مشارکت بین کمیته قرآنی استان و مؤسسه آیه‌های نور در دهه فجر سال ۹۷ انجام گرفت که هدف از برپایی این کاروان، ترویج و تشویق مردم به برنامه‌های قرآنی به ویژه جوانان و نوجوانان است.

در این کاروان قرآنی، قرآنیان مؤسسه در قالب گروهی متشکل از قاریان منتخب کشور، مجری، گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی، حافظان قرآن و مداح به اجرای برنامه در شهرستان‌های مختلف پرداختند که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

در اجرای نخستین کاروان آیه‌های نور، ۲۲ برنامه و در دومین دوره با نام کاروان رمضانی آیه‌های نور، ۲۰ برنامه و همچنین سومین دوره کاروان آیه‌های نور نیز در دهه فجر ۹۸ با برنامه‌های متنوع انجام گرفت.

گفتنی است؛ این برنامه با عنوان بهار ۴۳ با حضور قاریان بین المللی «حبیب صداقت» و «مهدی غلام نژاد» برگزار شد.

انتهای پیام
captcha