محکومیت شهادت نوجوان فلسطینی از سوی جنبش جهاد اسلامی
کد خبر: 4038376
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

محکومیت شهادت نوجوان فلسطینی از سوی جنبش جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی شهادت محمد رزق شحاده نوجوان 14 ساله فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را شدیداً محکوم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی با صدور پیامی شهادت محمد رزق شحاده، نوجوان 14 ساله فلسطینی که روز گذشته با شلیک نیروهای صهیونیست رخ داد را محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است: جنایت مستمر علیه فرزندان خود را محکوم می‌کنیم و بر ضرورت اتحاد مردم و نیروهای مقاومت و ملی برای فعال کردن تلاش‌ها و مقابله و ازسرگیری مقاومت مسلحانه برای بازدارندگی نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان از کشتن ریختن خون مردم در شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری و بیت‌المقدس تأکید می‌کنیم.

ما رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول کامل عواقب این جنایت می‌دانیم و رزمندگان مقاومت و قهرمانان مردمی ما تا زمانی که اشغالگران از سرزمین و مقدسات ما بیرون نروند در برابر اشغالگری ساکت نخواهند نشست.

این جنبش سکوت در برابر این جنایت شنیع را مایه ننگ نهادهای مدعی حقوق بشر دانست و سکوت در برابر آن را پوشش و مشوقی برای تروریسم صهیونیستی خواند که با کشتار ادامه می‌یابد.

کمیته هماهنگی گروه‌های فلسطینی در بیت لحم واقع در کرانه باختری اشغالی رود اردن اعلام کرد قرار است امروز چهارشنبه در این شهر برای بزرگداشت شهید محمد رزق شحاده صلاح نوجوان فلسطینی، اعتصاب عمومی برگزار شود.

محمد المصری، دبیرکل منطقه‌ای جنبش فتح در بیت لحم دیروز در سخنانی مطبوعاتی گفت: اعتصاب سراسری امروز شامل همه بخش‌ها از جمله مدارس و دانشگاه‌ها می‌شود.

عاصم الزبون، دبیر کل سندیکای معلمان در بیت لحم نیز گفت: برای اعلام پایبندی به تصمیم کمیته هماهنگی گروه‌های فلسطینی امروز اعتصاب سراسری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha