زیرساخت‌های گردشگری برای پذیرش میهمانان نوروزی تقویت شود
کد خبر: 4038608
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

زیرساخت‌های گردشگری برای پذیرش میهمانان نوروزی تقویت شود

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیواندره، از خدمات‌رسانی مراکز اقامتی و گردشگری این شهرستان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری برای پذیرش میهمانان نوروزی تقویت شود.

بازدید از اقامتگاه بوم‌گردی

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، فرهاد رحیمی، مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیواندره امروز پنجم اسفند، در بازدید از اقامتگاه بوم‌گردی روستای گلانه بخش سارال دیواندره، اظهار کرد: با توجه به پیش‌رو بودن ایام نوروز ۱۴۰۱، لازم است زیرساخت‌های گردشگری برای پذیرش میهمانان نوروزی تقویت شود.

وی افزود: باید در این ایام، پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی در مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و... بیش از پیش رعایت شود.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دیواندره بیان کرد: بازدید و بازر‌سی مداوم و نظارت ویژه بر نحوه رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری این شهرستان، با هدف حفظ سلامت گردشگر‌ان و مسافر‌ان شدت در این ایام می‌گیرد.

وی گفت: در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی ابلاغی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا با خاطیان بر‌خورد جد‌ی خواهد شد.

رحیمی در پایان یادآور شد: امیداریم در ایام نوروز سال ۱۴۰۱، با همکاری ادارت مربوطه و مردم مهمان‌نواز این شهرستان، با ارائه خدمات مناسب، میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام
captcha