300 دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند
کد خبر: 4039103
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

300 دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: 300 دانشجوی اردبیلی در قالب اردوهای راهیان نور در طول اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

راهیان نوربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، هشتم اسفندماه، در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل، اظهار داشت: خوشبختانه برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی در استان اردبیل با جدیت تداوم داشته و به همین منظور در طول اسفندماه امسال 300 دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اردوها امری لازم و ضروری است، چرا که در وهله نخست سلامتی دانشجویان مد نظر بوده و تزریق دز سوم واکسن برای ایمن‌سازی دانشجویان بایستی مورد توجه واقع شود تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ادامه داد: راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی و فرمان مقام معظم رهبری است که در حال حاضر عملیاتی شده و طبق شرایط موجود امسال تصمیم‌گیری شده تا برگزاری این اردو به صورت حضوری باشد که به همین منظور اطلاع‌رسانی‌های لازم از قبل انجام می‌یابد.

عبدی تصریح کرد: اسکان دانشجویان زائر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در نظر گرفته شده و دانشجویان اعزامی بایستی قبل از اعزام در سامانه ملی نور ثبت‌نام کنند و امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد ایجاد تحول درونی در بین زائران باشیم و رابطه‌ای بین نسل‌ها برقرار کنیم.

وی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بایستی بر این باشد تا بهترین برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی را برای زائران اجرایی کنیم و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را داشته باشیم که به همین منظور مکتب سلیمانی شعار محور اردوهای راهیان نور خواهد بود.

عبدی ادامه داد: امسال سهمیه اعزامی 150 دانشجوی خواهر و 150 دانشجوی برادر است که اعزام برادران 21 اسفندماه و اعزام خواهران 23 اسفندماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha