برنامه‌های بزرگداشت هفته «حکیم نظامی» در کتابخانه‌های استان کرمانشاه
کد خبر: 4039457
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

برنامه‌های بزرگداشت هفته «حکیم نظامی» در کتابخانه‌های استان کرمانشاه

ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته «حکیم نظامی گنجوی» با محور شعرسرایی، سخنرانی درباره سبک شعر نظامی و نظامی‌شناسی اجرایی توسط کتابخانه‌های استان کرمانشاه اعلام شد.

بزرگداشت هفته «حکیم نظامی» در کتابخانه‌های استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته «حکیم نظامی گنجوی» اجرایی توسط کتابخانه‌های استان کرمانشاه اعلام شد.

از برنامه‌های اجرایی که به مناسبت هفته بزرگداشت حکیم نظامی توسط کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود «نشست ادبی و عصر شعر» است که این برنامه توسط «محفل ادبی بیستون» ویژه شاعران و علاقه‌مندان به شعر برگزار خواهد شد و از مهم‌ترین محور‌ها و موضوعات این برنامه درخصوص «شعرسرایی، سخنرانی درباره سبک شعر نظامی و نظامی‌شناسی» است، این برنامه ۱۸ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه عصر شعر بزرگداشت نظامی از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های استان است که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه شاعران و علاقه‌مندان به شعر برگزار می‌شود و محور این برنامه «شعرسرایی، سخنرانی درباره سبک شعر نظامی و نظامی‌شناسی» که در روز ۲۲ اسفندماه اجرا خواهد شد.

اجرای نمایش از داستان‌های حکیم نظامی که در محل «کافه کتاب آشتی کرمانشاه» برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بزرگداشت «حکیم نظامی» است که در روز ۲۳ اسفندماه و ویژه نوجوانان برگزار می‌شود و مهم‌ترین محور‌ها و موضوعات این برنامه اجرای نمایش توسط گروه تئاتر کافه کتاب آشتی از کتاب‌های خسرو و شیرین و لیلی و مجنون است. این برنامه با همکاری سازمان بهزیستی و همراه با دعوت از نوجوانان تحت پوشش بهزیستی خواهد بود.

برپایی نمایشگاه عکس و معرفی آثار حکیم نظامی در محل کتابخانه عمومی علامه مجلسی شهرستان سنقر از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت حکیم نظامی در کرمانشاه است که در روز ۲۱ اسفندماه برپا می‌شود.

پویش بداهه‌سرایی با موضوع نظامی با محوریت «شعرسرایی، اشعار بداهه تقدیمی به حکیم نظامی و معرفی برگزیدگان نهایی» که در روز ۲۱ اسفندماه جاری ویژه شاعران و علاقه‌مندان به شعر با هماهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته توسط کتابخانه‌های استان کرمانشاه است.

انتهای پیام
captcha