آماده‌باش گروه‌های مقاومت برای حمایت از قدس و مسجدالاقصی
کد خبر: 4039560
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین خواستار شد؛

آماده‌باش گروه‌های مقاومت برای حمایت از قدس و مسجدالاقصی

زیاد نخاله، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین از تمامی گروه‌های مقاومت و گردان‌های قدس خواست برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی به حالت آماده‌باش درآیند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، نخاله در همایش مردمی با عنوان «مقاومت راه رهایی است» با بیان اینکه امروز گروهی که قدرت نبرد دارد می‌تواند ملت فلسطین را به پیروزی برساند، تصریح کرد: نبرد سیف القدس ثابت کرد ستون‌های قدرت ملت فلسطین خلل‌ناپذیر است.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت قوی‌تر از همیشه و دشمن امروز ضعیف‌تر از همیشه است، بیان کرد: توافق‌های عادی‌سازی روابط با اشغالگران چیزی جز فریبی بزرگ از جانب صهیونیست‌ها برای نفوذ به کشورهای عربی نبود و عادی‌سازی روابط و صلح اقتصادی نیز در واقع یک توهین است.

وی بیان کرد: برخی فلسطینی‌ها با قمار روی صلح با دشمن، عادی‌سازی روابط را توجیه می‌کنند.

زیاد نخاله تصریح کرد: از گروه‌های مقاومت می‌خواهیم برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی در برابر حملات و تعرضات شهرک‌نشینان اشغالگر و دفاع از ساکنان محله شیخ جراح در حالت آماده‌باش قرار داشته باشند.

نخاله گفت: نباید لحظه‌ای در برابر تخریب خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری و قتل و کشتار آنان ساکت بنشینیم و با تمامی شیوه‌های مقاومت باید به مقابله با اشغالگران برخیزیم.

وی بر ضرورت کنار گذاشتن توهم سازش با دشمن صهیونیستی و اجماع بر سر برنامه ملی فلسطین تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha