برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهار انتظار» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4040356
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهار انتظار» در چهارمحال‌وبختیاری

مسابقه بزرگ کتابخوانی «بهار انتظار» به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) و با میزبانی ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی مهدویت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «بهار انتظار» به میزبانی ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پرسش‌های مسابقه بزرگ کتابخوانی بهار انتظار از کتاب «نماز و عبادت امام زمان(عج)» نوشته عباس عزیزی طرح شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ پرسش‌ها را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

کریمی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۲ اسفندماه سال‌جاری تعیین شده است، گفت: برگزیدگان همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) معرفی می‌شوند؛ این مسابقه ویژه عموم مردم است و به برگزیدگان کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای دریافت پرسش‌های مسابقه و کتاب «نماز و عبادت امام زمان(عج)» بر روی قسمت‌هایی که به رنگ آبی مشخص شده کلیک کنند.

استانداری، اداره تبلیغات اسلامی، شرکت توزیع نیروی برق، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد از دیگر دستگاه‌های اجرایی هستند که در برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «بهار انتظار» همکاری دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «نماز و عبادت امام زمان(عج)» و پرسش‌های مسابقه را از لینک‌های زیر دریافت کنند.

کتاب مسابقه کتابخوانی نماز و عبادت امام زمان(عج)

سؤالات مسابقه کتابخوانی

انتهای پیام
captcha