اجرای شش هزار ویژه برنامه دهه فجر در کردستان
کد خبر: 4040903
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

اجرای شش هزار ویژه برنامه دهه فجر در کردستان

رئیس ستاد دهه فجر کردستان از اجرای ۶ هزار ویژه برنامه دهه فجر در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: برنامه‌های امسال به صورت مردمی برگزار شد.

تجلیل از کمیته های تخصصی دهه فجر

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد سادات، رئیس ستاد دهه فجر استان کردستان، 15 اسفندماه در نشست تجلیل از کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به فعالیت 24 کمیته تخصصی در ایام دهه فجر در استان، اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح استان انجام دادند.

وی با بیان اینکه مردم علیرغم ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های غربی در ۲۲ بهمن حماسه‌ آفریدند و موجب تحسین مقام معظم رهبری شدند، افزود: راهپیمایی خودرویی و موتوری در این ایام مبارک و ۶ هزار فعالیت در عرصه‌های مختلف در سطح استان انجام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: یک‌هزار و 400 میلیارد تومان در استان کردستان طرح و پروژه در ایام دهه فجر در کردستان اجرا و دو و نیم میلیون یورو در استان سرمایه‌گذاری شد.

محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه این نشست اظهار کرد: حضور بدون مقدمه نماینده ولی فقیه در تمام برنامه‌های استانی و شهرستانی دهه فجر جای تقدیر دارد که حتی در دورافتاده‌ترین روستاهای استان کردستان نیز حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان برنامه دهه فجر امسال را به خوبی هدایت کردند، افزود: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسئولان ارشد استان با مردم علاج درد و مشکلات جامعه خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، شنیدن درددل‌های مردم و پیگیری مشکلات مردم توسط مسئولان ارشد استان در روستاهای مختلف را بیانگر توجه مسئولان نسبت به مشکلات مردم دانست و یادآور شد: برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سنوات قبل متفاوت‌تر و منسجم‌تر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha