66 هزار اردبیلی زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار دارند
کد خبر: 4041567
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

66 هزار اردبیلی زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری قرار دارند

معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، گفت: 66 هزار نفر زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی این مجموعه قرار گرفته که 30 درصد آن جمعیت را شامل می‌شود.

 صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری به گزارش ایکنا از اردبیل، علی اخوان‌بهبهانی، معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، ۱۷ اسفندماه، در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل، اظهار کرد: در راستای تحت پوشش قرار دادن روستائیان، کشاورزان و عشایران سطح کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام یافته که در این زمینه 66 هزار نفر زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی این مجموعه قرار گرفته که 30 درصد آن جمعیت را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: بهره‌مندی روستائیان، کشاورزان و عشایران از بیمه اجتماعی سبب خواهد شد تا حد قابل توجهی مشکلات برطرف شود که این موضوع فرصت مغتنمی برای این اقشار باشد تا بتوانیم با ایستادگی در برابر آرمان‌های نظام ایستادگی کرده و برای ارائه خدمات مطلوب به آنان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

معاون بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، گفت: اهمیت به اقشار مختلف مردم ساکن در این مناطق با هدف محرومیت‌زدایی در حال اجراست و با توجه به این که در سال 84 میزان بهره‌مندی عشایر و روستاییان از بیمه صفر بود که باید در راستای بهبود وضعیت موجود تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

اخوان‌بهبهانی تصریح کرد: اردبیل رتبه ششم صندوق‌های بیمه روستاییان و عشایر را کسب کرده و به همین منظور در سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای گسترش بیمه روستایی و عشایری در استان رقم خورده که همچنان با شتاب بیشتری نیز در حال ادامه است که به همین منظور با افزایش 16 هزار نفری جمعیت تحت پوشش انتظار می‌رود گام‌های خوبی در راستای خدمت‌رسانی به این اقشار برداشته شود.

وی اظهار کرد: از مزایای این صندوق می‌توان به طرح اقساطی و پرداخت سالانه مبالغ تعیین شده به شکل حداقل اشاره کرد که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و امری لازم و ضروری است تا نسبت به اجرای این طرح  و فرهنگ‌سازی‌های لازم برای پوشش حداکثری استفاده کرد تا بتوانیم جمعیت هدف را به صورت حداکثری تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha