جهاددانشگاهی یک نمونه موفق در برگزاری آزمون‌های استخدامی است
کد خبر: 4042094
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

جهاددانشگاهی یک نمونه موفق در برگزاری آزمون‌های استخدامی است

مدیرکل دادگستری استان کردستان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نمونه موفق در برگزاری آزمون‌های استخدامی کشور است، گفت: آزمون قوه قضائیه به همت جهاددانشگاهی استان کردستان خوب و با کیفیت انجام شده است.

آزمون استخدامی قوه قضائیه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، مدیرکل دادگستری استان کردستان، امروز، 20 اسفندماه در جریان بازدید از آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه که به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای انسانی در هر دستگاه جز سرمایه محسوب می‌شود و هر سازمانی در راستای پیشبرد و تحقق اهداف خود باید نیروهای توانمند را به کار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند باعث توسعه هر دستگاه اداری می‌شود، افزود: با توجه به اینکه هر ساله شاهد افزایش ورود پرونده به دادگاه‌ها هستیم و این مهم می‌طلبد ما نیروهای توانمند بیشتری را جذب این دستگاه کنیم.

مدیرکل دادگستری استان کردستان بیان کرد: دادگستری استان کردستان کمبود نیروی انسانی دارد و بر همین اساس این آزمون برگزار شده است تا افراد شایسته بتوانند برای خدمت به مردم وارد این مجموعه شوند.

وی در پایان با ابراز رضایت از برگزاری این آزمون به همت جهاددانشگاهی استان کردستان یادآور شد: آزمون قوه قضائیه توسط جهاددانشگاهی استان کردستان خوب و با کیفیت انجام شده است، لذا از این نهاد انقلابی تشکر می‌کنم.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان نیز در ادامه اظهار کرد: آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه، امروز، 20 اسفندماه، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان و در شهرهای سنندج، سقز، بیجار و مریوان با نظم و انضباط و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی بیان کرد: در آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه در سراسر کشور 103 هزار نفر شرکت کرده‌اند که از این میان تعداد سه هزار و 558 نفر داوطلب در استان کردستان ثبت‌نام کرده‌اند که ان‌شاءالله از بین این افراد 232 نفر در دادگستری استان جذب خواهند شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک هزار و 785 آقا و یک هزار و 773 نفر بانو حضور دارند که به تفکیک شهرستان‌ها در حوزه سنندج با بیشترین داوطلب یک هزار 894 نفر و در شهرستان سقز 720 نفر، در شهرستان بیجار 524 نفر و در شهرستان مریوان 420 نفر حضور دارند.

اسدی در پایان از ادارات و سازمان‌های کردستان که در برگزاری این آزمون همکاری خوبی با جهاددانشگاهی استان داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha