انتشار پیوست نوجوانانه برای بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4042356
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

انتشار پیوست نوجوانانه برای بیانیه گام دوم انقلاب

فرهنگسرای اندیشه با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مراسم رونمایی از مجموعه کتاب چهل جلدی «گام به گام» پیوست نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، مراسم رونمایی از مجموعه کتاب چهل جلدی «گام به گام»، پیوست نوجوانانه بیانیه گام دوم انقلاب با مشارکت فرهنگسرای اندیشه و معاونت فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

این مجموعه چهل جلدی پرسش‌های دانش‌آموزان درباره بیانیه گام دوم انقلاب و پاسخ‌های علمی و اندیشه‌ای به این سوالات است که در قالب مجموعه‌ای ارزشمند گردآوری شده و در اختیار عموم مردم به ویژه نسل جوان قرار دارد.

برای تألیف این مجموعه، متن بیانیه گام دوم انقلاب را در اختیار دانش‌آموزان سراسر کشور قرار داده شده است و از آنان درخواست شده ضمن مطالعه دقیق آن، سؤالات خود را از متن بیانیه مطرح کنند. طی فرآیندی این سوالات جمع‌آوری و در اختیار نخبگان و صاحبان اندیشه در موضوع بیانیه گام دوم قرار گرفته است. پاسخ‌های آنان به همراه سوالات دانش‌آموزان در قالب مجموعه‌ای چهل جلدی منتشر شده است.

مراسم رونمایی از مجموعه کتب «گام به گام» روز دوشنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور سیدمحمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و جمعی از نخبگان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha