تعدیل قیمت میوه نوروز ۱۴۰۱
کد خبر: 4043961
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

تعدیل قیمت میوه نوروز ۱۴۰۱

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خلخال گفت: با اجرای طرح توزیع میوه شب عید در بین مردم به نرخ تعدیلی و تنظیم بازار، قیمت میوه مشابه در بازار این شهرستان ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافت.

تعدیل قیمت میوه نوروز ۱۴۰۱احمد عزیزی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خلخال، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: توزیع میوه شب عید از ظهر روز گذشته در این شهرستان اغاز شده و هم اکنون میوه به اندازه نیاز مصرف شهروندان و به قیمت تنظیم بازار در مراکز توزیع میوه در مناطق مختلف شهر خلخال و مراکز تابعه این شهرستان در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه میوه موردنیاز و مصرفی شب عید مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از هرگونه ازدحام جمعیت در این شهرستان توزیع می‌شود، ادامه داد: پرهیز از هرگونه تبلیغات گسترده در خصوص نحوه توزیع میوه شب عید صرفا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان خلخال، بیان کرد: با ورود میوه تنظیم بازار به شهرستان و آغاز توزیع آن از روز گذشته قیمت سیب و پرتقال با نرخ آزاد یصورت محسوسی در بازار خلخال کاهش یافته است.

عزیزی با بیان اینکه برای توزیع میوه در مرحله اول ۱۰۰ تن میوه تنظیم بازار پیش‌بینی شده است، افزود: برای تنظیم بازار میوه ۶۰ تن پرتقال و ۴۰ تن سیب وارد این شهرستان شده و هر کیلو سیب به نرخ مصوب ۱۱۰ هزار ریال و پرتقال به قیمت هر کیلو ۱۰۰ هزار ریال در حال توزیع بوده و توزیع میوه شب عید تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: میوه شب عید شهروندان خلخال در سه منطقه و محل از جمله فروشگاه اداره تعاون روستایی واقع در بلوار هفده شهریور، میدان جانبازان و میدان شباهنگ در حال توزیع بوده و میوه مورد نیاز مردم بخش‌های تابعه این شهرستان نیز به شهر‌های کلور و هشجین مراکز شاهرود و خورش رستم ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha